Selasa, 5 Februari 2013

Diploma Antarabangsa Pendidikan Jasmani 2012

Sebanyak 8 lagi kali interaksi bersemuka telah diadakan di PLGDP Zon Tengah bagi menyempurnakan Program Diploma Antarabangsa Pendidikan Jasmani bagi tahun 2012. Beberapa orang pensyarah dari United States Sports Academy, Alabama, USA telah hadir mengendalikan program di sini. Antaranya ialah Dr Charles Temple, Dr Tim deVinney, Mr Tim Donnermann dan Mr Mark. Selain itu dua orang pensyarah iaitu Pn. Kok dan En. Muhamad Dahlan dari IPGK Ilmu Khas turut hadir mengendalikan modul keperluan MQA iaitu Hubungan Etnik dan Seni Dalam Pendidikan.

Pada malam terakhir program, para peserta kursus dan pensyarah telah diraikan oleh warga PLGDP Zon Tengah dalam satu jamuan ala BBQ. Pelbagai aturcara telah dijalankan seperti ucapan perpisahan, memotong kek ulang tahun kelahiran bulan Disember, nyanyian karaoke dan banyak lagi.

Warga PLGDP Zon Tengah merakamkan ucapan terima kasih, Selamat Tinggal dan Jumpa Lagi kepada semua pensyarah, penyelaras program dan peserta DAPJ 2012 Zon Tengah, Kumpulan A, B, C dan D. Sayonara!


























Tiada ulasan:

Catat Ulasan